بهترین آداپتورهای کنترل کننده Nintendo Switch GameCube


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1399
بازدید : 1217
نویسنده : نعـــــــــــــــیم ایــــــرانــــی

 

بهترین آداپتورهای کنترل کننده GameCube Nintendo Switch

تب Super Smash Bros. کنترلر GameCube را بسیار طولانی تر از خود GameCube زنده نگه داشته است. بسیاری از بازیکنان عاشق نحوه بازی Super Smash Bros. Melee با یک کنترلر GameCube شدند. نینتندو قبل از حرکت از کنترلر با Wii U پشتیبانی از کنترلر GameCube بومی را برای Wii (حداقل در ابتدا) حفظ کرده است. یا بنابراین فکر می کردیم.

هنگامی که Super Smash Bros. Brawl  راه اندازی شد ، نینتندو آداپتورهایی را برای پشتیبانی از چهار کنترل کننده GameCube در Wii U منتشر کرد. Nintendo Switch همانند عرضه Super Smash Bros. Ultimate در اواخر سال 2018 ، همان درمان را دریافت کرد . آداپتور رسمی Nintendo متاسفانه سخت است. برای پیدا کردن قیمت مناسب ، اما گزینه های بسیاری وجود دارد که کار را انجام می دهد. ما بهترین آداپتورهای کنترل کننده Nintendo Switch GameCube را در زیر گردآوری کرده ایم.

نکته جالب در مورد اتصال کنترلرهای GameCube به Switch شما این است که تقریباً در هر بازی می توانید از آنها استفاده کنید. در حالی که قرعه کشی اصلی انتقال مجدد Melee -feeling در Super Smash Bros. Ultimate است ، کنترل کننده های GameCube می توانند بسیار شبیه به کنترل گران تر Pro Pro کنترل کنند و گزینه کنترلر سنتی تری را برای بازی های AAA و indies on Switch به شما ارائه دهند.

آداپتور Pdobq

بهترین آداپتورهای کنترل کننده GameCube Nintendo Switch

آداپتور Pdobq تقریباً شبیه به آداپتور رسمی Nintendo ، گزینه عالی است. از آداپتور نینتندو کمی کوچکتر است ، اما از عملکرد یکسان برخوردار است. آداپتور Pdobq از چهار کنترل کننده GameCube سیمی پشتیبانی می کند. اگر صاحب یک آداپتور دوم هستید ، می توانید از بازی های سازگار با چند نفره محلی هشت نفره استفاده کنید. برای استفاده از این سوئیچ نیازی به درایور ندارید ، همچنین با Wii U ، رایانه شخصی و Mac سازگار است. جابجایی بین کنسول و حالت PC به راحتی با فشار دادن یک دکمه است. آداپتور Pdobq از ویژگی های رامبل و توربو برای کنترلرهای قابل اجرا GameCube پشتیبانی می کند.

آداپتور Mayflash

بهترین آداپتورهای کنترل کننده GameCube Nintendo Switch

آداپتور Mayflash برای اولین بار در سال 2015 برای Wii U معرفی شد و همچنان یکی از محبوب ترین آداپتورهای GameCube شخص ثالث است. این طراحی از جعبه مانند بیشتری برخوردار است که ممکن است برای برخی جذاب تر باشد. آداپتور Mayflash دارای چهار ورودی کنترلر GameCube است و با Switch ، Wii U ، PC و Mac کار می کند. طراحی افزونه و بازی به این معنی است که شما به یک درایور برای بازی کردن بازیها روی هر سیستم عامل احتیاج ندارید (هرچند که یک درایور برای لرزش در رایانه شخصی لازم است). مانند آداپتور Pdobq ، می توانید دو آداپتور را به چند نفره محلی هشت نفره خود در Switch تغییر دهید. Mayflash همان ویژگی های آداپتور Pdobq را دارد ، بنابراین تصمیم گیری در اینجا بیشتر مربوط به زیبایی شناسی است.

8Bitdo Gbros. آداپتور

بهترین آداپتورهای کنترل کننده GameCube Nintendo Switch

8BitDo تولید کننده لوازم جانبی یکپارچهسازی با سیستمعامل یک گزینه کاملا متفاوت برای نیازهای آداپتور کنترلر GameCube شما ارائه می دهد. با نگاهی به یک دانگل بزرگ و تحمل سایه اصلی نیلی GameCube ، Gbros. آداپتور برای کسانی که تمایل به انجام بازی های انفرادی زیادی دارند گزینه ایده آل است. آداپتور به صورت بی سیم به Switch شما همگام می شود ، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید اینست که کنترلر خود را به آداپتور وصل کنید. این باعث می شود فضای بین شما و تلویزیون شما از ظروف سرباز یا مسافر آزاد شود. نکته منفی این است که هر آداپتور فقط از یک کنترلر پشتیبانی می کند ، بنابراین در صورت داشتن یک مهمانی LAN باید چندین مورد خریداری کنید.

گبروس به دو باتری AA نیاز دارد و قبل از نیاز به تعویض آنها ، حدود 30 ساعت گیم پلی بازی می کند. یکی از بزرگترین نقاط قوت Gbros. آداپتور این است که دارای دکمه تصویر است. این ممکن است به نظر خیلی زیاد برسد ، اما بازی با کنترلرهای GameCube با استفاده از آداپتورهای دیگر به شما امکان نمی دهد عکس بگیرید. گبروس آداپتور همچنین دارای دکمه اصلی است که به شما اجازه می دهد به صفحه منوی سوئیچ برگردید - یکی دیگر از ویژگی هایی که در کنترل های GameCube (و بیشتر آداپتورها) وجود ندارد. آداپتور کوچک مفید 8Bitdo با کنترل کننده های NES ، SNES و Wii Classic نیز کار می کند.

آداپتور رسمی نینتندو

بهترین آداپتورهای کنترل کننده GameCube Nintendo Switch

اگر آداپتور را از دوران Wii U در اختیار داشته باشید ، با Nintendo Switch درست کار می کند. نینتندو آداپتور را در کنار برادران Super Smash Ultimate منتشر کرد ، اما مانند بسیاری از موارد Nintendo ، این آداپتور فقط چند ماه بعد در فروشگاه ها موجود نبود. اگر کاملاً لازم است که آرم نینتندو را روی آداپتور داشته باشید ، می توانید تقریباً چهار برابر قیمت اصلی آن را در آمازون هزینه کنید

 
 
منبع : https://www.digitaltrends.com



:: موضوعات مرتبط: Switch , ,
:: برچسب‌ها: بهترین آداپتورهای کنترل کننده Nintendo Switch GameCube ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط

???????????? مقدمتان محترم خیلی خوش آمدید
<-ForumPostTitle-> <-ForumPostUrl-> <-ForumPostCountAnswer-> <-ForumPostHit-> <-ForumPostLastAuthor->

RSS

Powered By
loxblog.Com